3. august 2011

Ferie roser

I dag begynte min etterlengtede ferie... Enderlig og deilig skal det bli med 4 uker fri... I dag måtte jeg feiret med å kjøpe flotte roser og så blir det vel en cider i kveld. hihi..

Helt fri blir det vel ikke. Jeg må jo planlegge til konfirmasjon i september, men det blir nå bare kos arbeid. Da blir det tur til Trondheim for å kjøpe litt bordpynt og stas, da får jeg besøkt familien min også. To ting på samme tur er en god sak.



Farger til bord-dekorasjon har min kjære datter bestemt å ha rosa og sølv.. Får finne fram gamle lysestaker og andre ting i sølv, så må jeg se om jeg finner på noe lurt som passer til hennes ønsker.

Syns dette bordet er så lekkert og har litt lyst til å dekorere noe lignende.



Inspirasjonsbildene er hentet fra LB design Rosa

Ha en fortsatt fin uke alle sammen...

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig med kommentar ifra deg :)
    For noen flotte inspirasjonsbilder av nydelig dekket bord.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takker for hyggelig kommentar!
    Flotte bilder du deler...blir spent å dekke til et konfirmantbord:)
    Ønsker deg en fin ferie!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hilsen hos meg:) Ja det lyset med roser på har jeg dekorert selv:)

    SvarSlett