1. oktober 2011

Pledd

For tiden har det bare gått i maling, maling og atter maling..... Hadde æ ant at det var så mye arbeid, så hadde jeg nok ikke begynt med å male kjøkkeninnredningen.
Mellom malingstrøkene har jeg nå fått begynt på et Hekle - pledd. Ble så inspirer av ett innlegg i Jeanne d Arc Living. Det nyderlige pleddet. Tenkte med meg selv... det der skulle nok jeg også få til.


Fant ei oppskrift i en hobbybok jeg har liggenes, som lignet litt på det i fra Jeanne d Arc Living. Dro å kjøpte garn og ivrig med å komme i gang.


Har kun fått tid til å hekle to lapper. Kansje dette blir et evighetsprosjekt, men en lapp nå og da, så blir det vel et pledd til slutt.


Får jeg håpe..... ;O)
Ha en fin lørdagskveld alle sammen.
Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. Nydelig hekling. Kan du dele oppskrift og garn?
    Fikk lyst å hekle selv :)

    Haldorsdatter

    SvarSlett
  2. Nydelige farger!
    Fikk lyst å prøve meg igjen med heklenåla:)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Ja det er MASSE jobb å male kjøkkeninnredning !
    Men det blir sikkert lekkert etter på :))
    Fargene på teppet ditt var nyyyydelig, brunt og lilla var flott ilag !

    Lykke til :)
    Klem

    SvarSlett