12. desember 2011

Farlig

Ja det er rett å slett farlig å gå innom Skeidar på denne tiden av året, når det er så mange fristelser rundt omkring.

 Det fikk jeg erfare da jeg var innom sist helg.
Skulle egentlig kjøpe 2 julestjerner for å ha i vinduet... kom hjem med 2 store lykter for å ha på trappen... men ingen stjerner...

Disse var bare så fine og jeg kunne høre at de ropte om å få være med meg hjem... Og hvem kan motstå når noe roper: " TA MEG MED HJEM...VÆR SÅ SNILL..


Vel ... jeg var så snill og tok dem med hjem. De måtte få plass på trappa, men varmer dem opp med litt lys ofte, sånn at de ikke skal bli kalde ;O)
Ha en flott uke.
Klem fra Hill-Iren

7 kommentarer:

  1. Så fine lykter! Skulle hatt sånne selv:) Så fint du har pyntet til jul også! Likte godt saueskinnet på stolene dine. Badet dere har pusset opp ble jo også kjempefint! Herlig å forandre litt:)

    Ha en fiiin førjulstid!:)

    SvarSlett
  2. Ja disse lyktene var superflotte! Tror jeg må innom å se om de har de på "min" Skeidar butikk:)
    Selges de som sett?
    Ha en fin fin tirsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Såklart kan man ikke overhøre ropene til flotte lykter som ber om å bli tatt med hjem ;)De var kjempefine!

    SvarSlett
  4. Lekre lykter! De kan man ikke få nok av, synes jeg. De kan stå hvor som helst, både ute og inne. Skjønner godt at du måtte ha med disse hjem!

    Ha en fin kveld!


    AW

    SvarSlett
  5. Så flotte lyslykter, flotte var dem.

    SvarSlett
  6. Hehe...kjenner godt til det der ja,tør nesten ikke gå i butikkene nå jeg. :)) Lekre lykter.
    Klem fra ny følger.

    SvarSlett