5. februar 2012

Kunstnerspire i huset

Hehehe..... jeg har fått en liten kunstnerspire i huset ;O)

Mens jeg var på vaskerommet hadde min kjære sønn
 på 3 år funnet tusjen og tegnet  så fint på tv - bordet.




En riktig så flott tegning...
og hva kan vel være bedre å tegne på  enn ett tv-bordet..
Det er hvitt
Hard overflate flate
Og ikke for å snakke om hvor innbydende 
det kan være å tegne på et møbel



Til og med kanten på skapdøra måtte fargelegges.



Han var skikkelig fornøyd med sitt kunstværk,
Og smilte stort da jeg kom tilbake og spurte han hva han hadde gjort.


 

Heldighvis var det ikke av de værste tusjene,
så det var lett å få vasket av.. hvertfall denne gangen..hehe

 
Dette lover bra....... kansje har jeg oppussings hjelp om noen år.

Klem fra Hill-Iren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar