12. juni 2012

Eksperthjelp av fargen på trapp


Tusen takk for så mange gode tilbakemeldinger fra dere...
Det varmet et fortvilt hjerte ....

Hjertet har nå roet seg litt nå da, men i helgen må jeg innrømme at jeg var nesten på gråten da jeg sto på trappa og så at den var blå.
Men som dere ser av bildet, så ser det grått ut på avstand...
takk gud for det...

Var nå foresten og undersøkte med ekspertene om hva jeg kunne gjøre.
For best resultat måtte jeg vente til neste år og da måtte jeg bruke
terrasserens og vaske trappa godt og etterpå kunne jeg bytte til ny farge...
Så det blir vel løsningen.
Jeg kan vel klare å holde ut med trappa et år ;O)... 
(Kansje venner jeg meg til fargen også hihi...)


Nå har vi hatt et par dager med litt varmere temperaturer og det spiret og blomstrer i hagen... Så mye mer artigere å være ute og stelle litt.
Morelletreet har også begynt å blomstre og det e så flott med blomster på, så jeg måtte bare ta med meg noen greiner inn. 


Nok en gang .... tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene,
Jeg setter så utrolig stor pris på de alle sammen.

Ønsker dere en flott uke.
Klem fra Hill-Iren

1 kommentar:

  1. Hei søte vennen :)

    Håper du klarer å venne deg til fargen, og kanskje den endrer seg litt da vær og vind, har tæret litt på den :)

    Morelltre ser såå fint ut :) Nydelige blomster på det :) Håper dere får masse fler soldager :) Kunne gjerne tenkt meg litt sommervør her igjen snart og :)

    Jeg og er sånn som gråter en skvett da ungene er med på noe :) Så kom noen tårer både i går og i dag :) De var så flinke på skoleavsluttningen i dag også :) Så moro å se :)

    Ha ei herlig helg, vennen, og kos deg i sola :)
    Klem og kos til deg :)

    SvarSlett