8. juni 2012

Fredag...



Titter innom som snarest for å ønske dere en riktig fin helg.
Så må jeg bare fortelled ere at nye rottingmøbler kommer i hus i morra.
Stor glede ;O)


 Så i dag har jeg tatt avspassering fra jobben for at jeg og mannen skulle få beiset trappen. Meldt regn igjen, så vi har bare akkurat med tid til å få det til.

Ny krakk i hus er det også blitt ;O) Så nå er det bare velstand...
Tror krakken skal få et fargeskifte etter hvert,
for ingenting i huset mitt er blått.

Alene som blå kan den jo ikke være, selv om jeg syns den var litt tøff...



Tusen tusen takk for alle koselige hilsener fra dere.  
Setter utrolig stor pris på at dere legger igjen en hilsen.
Stor koser meg med hver eneste en ;O)




Ønsker dere alle en kjempefin fredag.

Klem fra Hill-Iren

3 kommentarer:

  1. gooo helg snuppa ;) kryss fengran førr at det ikke bi regn;)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg synes krakken var utrolig fin i blått... Så herlig gammel og slitt. Sååå sjarmerende. Den likte jeg kjempegodt ;-) Vakre bilder du har tatt.

    Får håpe du rakk å beise trappa i går. Her har det høljet ned i natt - og det ser ut til at regnet bare skal fortsette.

    Ha en riktig fin lørdag og en fortsatt god helg ;-)

    SvarSlett
  3. Synes fargen var helknæsj! :))) Vakker patina har den også. Nydelig sammen med det friske grønne, rene hvite og røffe grå! ;)

    Klem, klem, A :0)

    SvarSlett