7. juli 2012

Ny wallstickers

Vi har hatt noen travle dager den siste tiden, men nå er det bare en uke igjen til ferie og avslapping...

 JIPPI

Mannen i huset fant plutselig ut at han skal ha ferdig grunnarbeidet og støyping til garasje før ferien, så d måtte vi bare henge i. Det har ikke blitt tid til så mye annet, foruten å støvsuge/vaske gulvene hver dag.

Herregud, så mye sand som blir dratt inn.


Da er det litt godt å pynte opp med nye veggord.

Og flere er bestillt ;O)
Kjøpte dette av en arbeidskollega, men viste ikke
helt hvor jeg skulle klistre det opp.


Fant plass til det, så nå har det fått plass i gangen over bildene av
mine søte små barn.


Syns det passet så godt der.

Ønsker alle mine lesere en riktig god helg.
Klem fra Hill-Iren

4 kommentarer:

  1. var en kjempefin wallstickers:) Du må ha en riktig god helg:) satse på at uka går fort da, slik at du får ferie og forhåpentligvis litt sol også:)
    Karen

    SvarSlett
  2. Kjempefint!!:)

    Nyt Søndagen!
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei fine vennen :)

    Så fin den wallstickeren er :) Og så koselig å sette den over bildene av ungene dine - kjempekoselig :)

    Slike veggord er så koselig, pynter virkelig opp :)


    Blir godt med ferie om ei uke, vennen :)

    Ha en fin sommersøndag :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  4. Hei, hei! :)) Ja slike prosjekter tar med seg både sand og jord inn i huset kan jeg tenke meg! ;)) Så nydelig den kronen var!! Trauet også. Gjør deg med litt nytt nips av og til! Tok et skippertak her hjemme i går, skal fortsette i ettermiddag tenkte jeg, vi har bare holdt på i hagen i det siste og inne er det helt fullstendig forsømt! :D Må bare le, det synes som om vi aldri får helt kontroll. Velstelt inne ELLER ute, aldri begge deler, men vi jobber med saken! ;)))

    Fant deg i Lise´s gruppe og måtte ta en titt! ;))
    Ha en riktig fin helg! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett