12. august 2012

Nytt til gangen

Har vært over hele byen for å finne ei lita hylle som jeg skulle ha på veggen i gangen. Du verden det er mange fine,
men de har vært så alt for stor og ruvende.
Skulle bare ha ei helt enkel ei.

Så i går skulle jeg lage meg ei selv.
Fant fram materialer og skrudde fast, så var det bare å se
om det var noen hylleknekter som lå liggende...

Dessverre hadde vi ikke det...
 Men jeg var i en god driv og hylle skulle jeg ha,
så da var det bare å kjør til biltema...
Der var det ferdig hvite hylleplater i passende lengde
og knekter med fin detalje på... Bare å kjøpe det...

Hjem å skru fast og henge opp.


Helst ville jeg ha hatt hylleknekter med litt mer krimskrams på,
men har ikke funnet noen som selger sånne, 
så disse får klare seg inntil videre.



Med litt pynting ble jeg veldig fornøyd med resultatet...

Var innom Skeidar i går og da hadde de en så flott hest.
Elsker de gamle hestene. De er bare så dekorative...
Og den ble så fin på hylla ...
Eller hva syns dere?

Ha en flott søndag alle sammen.
Klem fra Hill-Iren





5 kommentarer:

  1. Så fin gang!!
    Lekkert og gjennomført:)

    Ha en fortsatt fin søndag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hyllen ble jo kjempefin! Takk for tipset forresten, visste ikke at Biltema selger hvite hylleplater - kunne nemlig trenge en eller to selv... ;)

    Fin søndagskveld til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Koselig gang du har! Hylla ble kjempefin - og jeg synes hylleknektene var veldig søte ;-) Sjarmerende hest du hadde kjøpt også.

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar og velkommen som ny følger. Koselig. Kjempelekker hest, vurderer en tur til Skeidar nå, hehe. Ønsker deg en fin da videre.

    SvarSlett
  5. Kjempefin gang!
    Både hylla og hesten var flott.
    Beundrer alle dem som får ting gjort, jeg bare planlegger..
    Har faktisk nesten like hylleknekter fra Biltema på doen min.
    Når det gjelder hylleknekter, så selger blomsterbutikken på Amfi(tidligere Domus) metallhylleknekter fra Bloomingville :)

    Ha en fin dag!
    Klem Marit

    SvarSlett