15. desember 2012

Litt jul på trappa

Tiden nærmer seg fort nå og bare knapt en uke igjen til jul.
Her har det blitt litt jul på trappa.
 
 
 
Jeg har lagt skinn i stolene, og funnet et lite tre i skogen som jeg har satt i et norgesglass. Men har nok ikke vært så lur da jeg hadde vann i det når jeg satt det ut... det var jo "litt" kaldt ute...
Jepp det sprakk ;O)
Så det har vi lært noe av til neste gang.
 
Med et lite rødt silkeband ble det litt jul med en gang.
Elghorn ligger også på brettet. Det fikk jeg av en venn tidligere i høst.
Tusen takk Hugo.
 
 
Har pyntet et lite tre med lys også.
 Noen lykter og en benk med skinn på. 
 
 
 Med to røde lykter og granbar ble det en fin julestemning på trappa.
 
 
Så får jeg bare håpe på at forkjølelsen gir seg, så det blir jul i resten av huset også. Syns hele desember har gått bort til sykdom...
Det lover kansje godt for siste del av dette året da ;O)
 
Ha en flott helg alle sammen.
Klem fra Hill-Iren

2 kommentarer:

  1. så fint pynta:) Nydelige lyslykter!
    Ha en fin 3.søndag i advent:)
    Karen

    SvarSlett
  2. SÅ flott at det blir julestemning ute også! Pleier å være mye mere julelys i gata vår/nabolaget i desember enn det har vært i år, kanskje er det mangelen på julesnø som har gjort at julestemningen til naboene har latt vente på seg, men det er så koselig når det er julepyntet utenfor husene også! :)) Ha en fortsatt fin adventstid, også håper jeg dere går et sykdomsfritt 2013 i møte!

    Stor klem, Ann :0)

    SvarSlett