31. desember 2012

Godt nyttår

Nyttårslunsjbord er dekket til mine kjære.
Siden vi skal ha litt sen middag i dag så er bordet dekket til en liten lunsj
før det blir tatt av og dekket på til middag.
 Blir så inspirert av de flotte bordene som blir dekket til fest her inne... Så jeg får ta med meg og lære meg noen triks til jeg skal dekke middagsbordet ;O) 
 
 

Jeg vil si TUSEN TAKK til alle som har fulgt meg igjennom 2012,
 alle kommentarer dere har sendt meg.
Setter så utrolig stor pris på alle tilbakemeldinger dere har sendt.
Alle og enhver..

Jeg gleder meg til et nytt år med blogging sammen med dere,
hente inspirasjon og forhåpentligvis kunne gi litt inspirasjon tilbake til dere også.

 
GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN
 
 
Klem fra Hill-Iren
 
 



 


4 kommentarer:

  1. Godt nyttår Hill :))
    Takk for alle herlige kommentarer du har lagt igjen hos meg og takk for alle herlige innlegg fra deg ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår til deg og :)
    Bilderedigering er en stor hobby eg har, og photoshop står høgt på ønskelisten min ;) heldigvis finnes det mange gode gratisprogrammer også som en kan laste ned fra nettet. Det er to programmer eg bruker. Det ene er Photoscape. Dette bruker eg til å lage collager, legge til rammer m.m Det andre programmet er et flott tegne og klippeprogram med mange muligheter som heter Paint.net.

    Klem Catharina

    SvarSlett
  3. Så koselig nyttårsbord!! Håper dere hadde en fin kveld! GODT NYTTÅR! :O)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  4. God stemning her hos deg :)
    Og bevares for en flott verktøysbod du viser....må nå være den fineste jeg har sett!!

    Ønsker deg et Godt Nyttår!!

    SvarSlett