10. august 2013

Hagearbeid


Er ikke akkurat min greie....
så her er det aldri noen planer og skisser for hvordan man skal ha det. 
Det er bare å prøve ut, så får man se hvordan det sånn ca. blir.


Det er nettopp det jeg har gjort her.
Prøvd ut.


Etter vi har bygd uthus og garasje er det bare sand og grus over alt. 
Så nå er det bare å få til et lite hagemiljø.. 
Der er nå ikke bare bare for en som ikke kan dette.


Sønnen ville male sandkassen sin og begynte å male den hvit...
 Ikke meg imot det hihihi...Så jeg malte den ferdig her om dagen.

Jeg ønsker å lage et lite miljø rundt denne sandkassen, sånn at det kan være litt koselig og sitte der sammen med han mens han leker.

Så jeg har prøvd ut med å lage en benk og et bed..
og lagt noen heller rundt sandkassen. 


Ble egentlig ikke så verst...
 Gjenstår bare å få det til en permanent løsning 
og innkjøp av planter til bedet.

Var jo i grunn litt artig å prøve ut hehe... 
selv om man ikke kan så mye om hageplanlegging.

Men det er bare å prøve seg fram, så kommer de gode ideene etter 
hvert som man prøver seg fram.

Ønsker alle en strålende helg.
Klem fra Hill-Iren 

2 kommentarer:

  1. Jammen du er jo godt i gang, nå begynner jo hagen å ta skikkelig form! :)) Sandkassen ble flott, og ryddig og pent blir det med heller rundt! :o) Når det kommer til hage er det bare å prøve og feile litt. Vi "ommøblerer" stort sett noen trær i hagen hver sommer, fordi noe har blitt større enn vi trodde (Veldig vanlig feil, hi, hi! ;)), eller fordi vi skal plante noe annet der, eller fordi det ble "bare helt vilt" med ugress flettet inn i resten... :S Stein er fine greier for å få avgrenset plen fra bed, så slipper man å luke ugress riktig hele tiden når man er ute i hagen og egentlig bare vil late seg i solen med en bok! ;) Lykke til videre med hageplanleggingen, det blir nok supert dette etterhvert!

    Stor klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Jeg syns uteareal er SÅ vanskelig å få til, mye enklere inne ;) Men her er du jo godt i gang. Sandkassen ble stilig i hvit. Fin søndag til deg og dine.

    SvarSlett