14. august 2013

Uthuset.


Dørene er kommet på plass i uthuset og nå står det klart til å flyttes inn i.
Flinke mannen min ;O)


For min del har jeg brukt tiden denne helgen og uken til å 
lage et lite hagemiljø ved uthuset.

Jeg ønsket at sandkassen til lillegutten skulle være en 
del av dette hagemiljøet, og da ble dette resultatet.


Dårlig erfaring med sandkasse og gressplen har gjort at jeg  valgte 
å ha  heller rundt. 

Da er det lettere å koste bort sanden som skulle komme på. 


I kveld har jeg trillet jord, raket og planert utover.
Så nå er det klart til å så gressfrø.

Merkes godt på kveldene at høsten er på tur. 
Mørkt ute gjør at det blir ekstra koselig å tenne lys. 
Så i kveld har jeg tatt fram skinnet og tent noen lykter...  


Plantet noen blomster ( kattehale) i bedet har jeg også gjort.


Syns selv dette ble en koselig liten plass, der vi kan sitte å ta en kopp kaffe 
mens lillegutten leker i sandkassen.
hihi høres litt idyllisk ut... gjenstår bare å se om dette området blir brukt.


Selv om vi ikke er helt ferdig med uteområdet enda og blir nok ikke det i år heller, så nærmer det seg hverfall. Til så lenge får man bare nyte den fine tiden som vi går i møte med masse pledd og fyr i peisen og tente lys.

Gleder med ;O)

Ønsker alle en flott kveld

Klem fra Hill-Iren

2 kommentarer:

  1. Koselig liten krok :) Gøy og pynte litt ute også. Hvilken sort er det hengetreet/busken du har i bedet? Fin torsdag til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig, kjempefint med sankassen med heller rundt da :)

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Har en konkurranse gående på bloggen der du kan vinne gavekort fra zalando.no, bli gjerne med :)

    SvarSlett