25. mai 2014

Grønne fingre?


Nei det kan jeg ikke skryte på meg
Men skulle ønske jeg hadde det. For jeg ønsker en flott og frodig hage
 og en kreativ og lekker veranda.

Hagen...blir brukt til fotballbane for far og sønn... 
Noen bed og blomster er vel så godt som bortkastet. 
Så her i huset satser vi på krukker i stedet.

På verandaen begynner det så smått å komme seg. Er litt spendt på hvordan det blir med trær i potte til vinteren... 
m
Men vi får ta det når den tiden kommer. 



Inntil videre får de gjøre sin nytte i sommer.... nemlig å pryde verandaen



Sommeren har ikke helt kommet i gang her i nord, 
så puter i hagemøblene får vente noen dager til...



Noen røde fargeklatter ble det på sommerblomstene i år.


Det gjør seg litt med farger når huset er så mørkt.


Plantebordet er kommet på plass.... hihi blir bare brukt til pynt ;O)


Nå håper jeg varmen kommer snart sånn at man 
får være mer ute og nyte hagen.

Hvis man er riktig heldig kommer arbeidslysten også, kunne jo være at man får gjort noe ute i år også.


Ønsker alle en flott uke.
Klem fra Hill-Iren


2 kommentarer:

  1. Vakkert og det er trøst for meg som absolutt ikke har grønne fingre og se hvor fint en kan få det i uterommet allikevel. :-)
    Ønsker deg en riktig fin og varm uke :-)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig uterom, hage i krukker fungerer så absolutt det også! ♥ Vi har i vår hage nå tatt fatt på et ganske stort, helt nytt, steinbedblomsterbed-prosjekt, det går skrekkelig saaaakte fremover, men det blir, det blir! ;)) Det er virkelig ikke alle dager jeg skjønner vitsen, hensikten, med atter et bed å skulle måtte passe på, men håper hensikten åpenbarer seg sånn etterhvert! :D

    Ønsker deg og dine en riktig fin helg! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett