15. januar 2015

Hverdagen...

Er kommet i gang for fult etter julens avslapping. 
Det betyr jo at man må flytte litt rundt på interiøret også, 
og det er jo ikke så ille.

Eller hva mener dere ;O)

Julens pynt og stærsj er pakket ned og da blir det litt tomt etterpå.  
Da starter man litt med blanke ark igjen og ikke minst litt artig og bytte om 
på det andre man har stående rundt om kring.



Jeg liker skilt og veggord og syns de er fine å dekorere med. 
Noen av skiltene mine har blitt plassert på  kommoden i stua.
Syns det ble litt røffere stil og jeg liker det...
Kan hende det blir litt mer endringer i stilen etterhvert. 



For et år siden fant jeg ut at jeg skulle bestille meg gatenavn skilt fra Ramsign, 
for å ha ute på husveggen.  
Var sååå fornøyd, helt til jeg fikk pakke i posten og oppdaget at 
skiltet var lite... 

Litt fortvilt ja og jeg er fortsatt uten gatenavnskilt på husveggen... 
Men som nevnt tidligere, syns jeg skilt er dekorative, 
så det har nå fått en plass i stua, 

så helt bortkastet var det ikke. 


Noe som man ikke er ferdig med etter jul, er å tenne lys. 
Mange lys ;O) Ja det hører liksom til mørketiden.
Mye vær og mye kos inne...


Lysbrettet som jeg lagde av fronten av en kommodeskuff, 
har også fått plass sammen med skiltene. 


Sølv i interiøret har det vært en del av her i huset...
 men må innrømme at jeg har gått litt lei det. 
Så nå prøver jeg å ta inn andre ting enn sølv.
 Fortsatt lite farger her, men det har blitt litt mer kontraster.
 Det er nå like fint, syns nå jeg ;O)

Nå er det snart helg igjen. 
Herlig, Herlig
Ønsker alle en flott kveld og god helg.
Klem fra Hill-Iren





1 kommentar:

  1. Veldig koselig hos deg og så oppfinnsomt å lage brett av en kommodeskuff!! Fint ble det også! En riktig fin helg til deg. Stor klem :-)

    SvarSlett